ČESKÁ TELEVIZE ZŮSTALA V ROCE 2024 PRVNÍ, POMOHL SPORTOVNÍ ROK
2. 1. 2025

Stanice České televize zůstaly v roce 2024 nejsledovanější v 15+. K výsledku pomohl sportovní rok. V hlavním vysílacím čase 15+ a v diváckých skupinách 15-54 a 18-69 v celodenním i večerním vysílání byla nejsilnější skupina Nova.

NELEGÁLNÍ STREAMINGOVÉ STRÁNKY VYSÍLAJÍCÍ SPORTOVNÍ PŘENOSY BYLY UZAVŘENY
30. 12. 2024

Stránky sdílející sportovní streamy, Methstreams a Crackstreams, byly pozastaveny, pravděpodobně z důvodu porušování autorských práv.

PF 2025
24. 12. 2024

Asociace komerčních televizí spolu se ScreenVoice přejí pokojné svátky s těmi, které máte nejraději a pohádkově krásný rok 2025.

NOVA ZŮSTALA V LISTOPADU NA ČELE. ROSTE ATMEDIA I TELEVIZE SEZNAM
10. 12. 2024

Nejsilnější televizní skupinou byla v listopadu skupina Nova, a to v všech hlavních diváckých skupinách v celodenním i prime-timovém vysílání. V univerzální skupině 15+ představoval její souhrnný podíl 28,60 %.

ORGANIZACE FACT SE SPOLU S POLICIÍ ZAMĚŘILA NA DODAVATELE ZAŘÍZENÍ PRO NELEGÁLNÍ STREAMOVÁNÍ
3. 12. 2024

Během dvoutýdenní operace se do hledáčku FACT dostalo na 30 poskytovatelů nelegálních IPTV služeb.

DALŠÍ ÚSPĚŠNÁ VLNA TAŽENÍ PROTI TELEVIZNÍM PIRÁTŮM, TENTOKRÁT V DESETI EVROPSKÝCH ZEMÍCH
27. 11. 2024

Italská policie oznámila, že se jí podařilo odhalit gang, který streamoval online obsah, k němuž neměl autorská práva. Měsíčně vygenerovali více než 250 milionů eur a způsobili škody za miliardy eur.

NOVA V DVB-T2 PROZATÍM ZŮSTÁVÁ, TRENDY V DISTRIBUCI SLEDUJE
21. 11. 2024

Technický ředitel mediální skupiny Nova Josef Uher hovoří v druhé části rozhovoru pro MediaGuru.cz o trendech ve vývoji televizního vysílání i nenaplněných očekáváních s Ultra HD.

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE SPOLEČNÝM SPOTEM A PESTRÝM PROGRAMEM PRO PARTNERY
21. 11. 2024

Asociace komerčních televizí letos už po osmé slaví Světový den televize. Letos opět připravila společný spot a program v televizních studiích svých členů.

NEJLEPŠÍ PRO TELEVIZI I DIVÁKY BY BYLO, ABY PRIMA ZDRAŽILA CO NEJVÍC
20. 11. 2024

Nadměrný počet reklamních breaků v TV vysílání není dobrý pro televizi ani diváky. Vladimír Pořízek vysvětluje, že zvýšení cen reklamy je jedinou možností, jak Media Club může této situaci čelit.

MATEJ ŠEMŠEJ, TV NOVA: FIREMNÍ KULTURA ZALOŽENÁ NA KOMUNIKACI JE ZÁKLAD
19. 11. 2024

Být empatický vůči divákovi předpokládá empatii i dovnitř firmy, říká v rozhovoru o firemní kultuře Matej Šemšej, ředitel HR v TV Nova.

PRIMA CHCE ZACHOVAT POZEMNÍ TV MINIMÁLNĚ DO ROKU 2050
13. 11. 2024

Společnost FTV Prima a Digital Broadcasting vyjádřily prostřednictvím připomínek ke Strategii správy kmitočtového spektra dlouhodobou podporu pozemnímu televiznímu vysílání.

S POUŽITÍM AI VE ZPRAVODAJSTVÍ SOUHLASÍ JEN 10 PROCENT ČECHŮ
11. 11. 2024

Čeští uživatelé zpravodajského obsahu nedůvěřují umělé inteligenci ve zpravodajství. Obávají se, že znemožňuje rozeznat fikci od skutečnosti.

JOSEF UHER, TV NOVA: AI ZATÍM ČLOVĚKA VE ZPRAVODAJSTVÍ NENAHRADÍ
7. 11. 2024

Technologie usnadňuje práci, ale podle interních pravidel skupiny Nova kontroluje obsah vysílání výhradně člověk, říká technický ředitel Josef Uher.

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST: V ŘÍJNU SE DO ČELA DOSTALA NOVA
5. 11. 2024

Skupina Nova zaznamenala v říjnu nejvyšší podíly na sledovanosti a z TOP tří skupin si jako jediná polepšila.

AKTV OSLAVÍ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE „DNEM OTEVŘENÝCH DVEŘÍ“, ZVE NA EXKURZE DO STUDIÍ I NA ZÁBAVNOU SHOW
4. 11. 2024

21. listopadu slaví vysílatelé po celém světě Světový den televize. AKTV proto na oslavu tohoto významného dne zve své klienty, obchodní partnery a profesionály z oblasti televize a médií na interaktivní den „otevřených dveří“ ve studiích i zákulisí svých členských televizí.

MAPOVÁNÍ KULTURNÍCH A KREATIVNÍCH ODVĚTVÍ PŘINESE DŮLEŽITÉ INFORMACE O JEJICH PŘÍNOSU I POTŘEBÁCH
18. 10. 2024

V letošním a příštím roce probíhá v České republice celostátní mapování kulturních a kreativních odvětví (KKO). Prakticky jde o dvě víceleté výzvy podpořené z Národního plánu obnovy v rámci komponenty Rozvoj kulturního a kreativního sektoru, kterou spravuje Ministerstvo kultury ČR.

NOVA PRO ROK 2025 ZDRAŽÍ REKLAMU O 22 %, DÁL PRODÁVÁ NA 15–54
10. 10. 2024

Obchodní politika televizní skupiny Nova počítá pro rok 2025 se zdražením reklamy o více než pětinu, říká v rozhovoru obchodní ředitel skupiny Nova Jan Ulrych.

TELEVIZNÍ ZÁŘÍ VYŠLO NEJLÉPE STANICÍM ČESKÉ TELEVIZE
7. 10. 2024

Stanice České televize dosáhly v září nejvyššího podílu na televizním trhu a také ve srovnání s loňským zářím si nejvíce polepšily.

PRIMA NABÍDNE VIDEA A VÝNOSY Z REKLAMY CELÉMU TRHU, SPOUŠTÍ PRIMA PLAY
30. 9. 2024

Skupina Prima spouští knihovnu videí, kterou mohou její partneři využít pro vlastní média. Za to, že video i s reklamou vloží na své stránky, jim Prima zaplatí 30 %.

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ NAVÁZALA SPOLUPRÁCI S MEDIÁLNÍ AGENTUROU GROUPM A JEJÍM VÝZKUMNÝM PROJEKTEM MPANEL
18. 9. 2024

Od srpna letošního roku se AKTV spojila se společností GroupM Czech Republic ze skupiny WPP. a jejich datovým zdrojem mPanel.

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ UZAVŘELA DOHODU S PROVOZOVATELI ÚLOŽIŠTĚ EDISK
11. 9. 2024

Po nedávné dohodě o narovnání s provozovateli úložiště Fastshare.cloud se Asociaci komerčních televizí podařilo docílit dohody s provozovateli služby eDisk a Sledujteto.

PRIMA NA PODZIM JEŠTĚ UVEDE NÁSTUPCE ZOO I DALŠÍ NOVINKY
9. 9. 2024

Podzimní televizní sezóna se už rozběhla, skupina Prima ale ještě neodtajnila všechny své programové novinky. Chystá je pro druhou půlku podzimu a připravuje i další nové věci, říká generální ředitel Marek Singer.

PRIMA OČEKÁVÁ, ŽE V PŘÍŠTÍM ROCE ZDRAŽÍ REKLAMU AŽ O 20 %
2. 9. 2024

Trendy na reklamním televizním trhu se nemění a zadavatelé reklamy se musí připravit na další zdražování reklamního prostoru.

IRSKÁ PROTIPIRÁTSKÁ KAMPAŇ
22. 8. 2024

Organizace FACT, zabývající se ochranou autorských práv, a organizace Crimestoppers se spojily a zahájily protipirátské tažení napříč Irskem.