PIRÁTSTVÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU JE NA VZESTUPU
20. 2. 2023

Filmové a televizní pirátství se v roce 2022 ve srovnání s předcházejícím rokem zvýšilo, tvrdí výzkumná společnost MUSO.

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST SE LONI VRÁTILA NA ÚROVEŇ PŘED PANDEMIÍ
16. 2. 2023

Čeští diváci strávili loni před obrazovkou každý den v průměru 3 hodiny a 25 minut. Bylo to téměř stejně jako před nástupem pandemie covid-19.

PROTIPIRÁTSKÁ KOALICE ZAVÍRÁ DRUHOU NEJOBLÍBENĚJŠÍ NELEGÁLNÍ STREAMOVACÍ SLUŽBU VE FRANCII
15. 2. 2023

Protipirátská koalice Alliance for Creativity and Entertainment (ACE) tvrdí, že uzavřela Extreme-down, což je podle jejích slov druhá nejoblíbenější stránka pro nezákonné streamování a přímé stahování obsahu ve Francii.

PRIMA+ JEDE NA VLASTNÍ PLATFORMĚ, RÁDA BY 600 000 UŽIVATELŮ, ZVLÁDNE I VÍC
13. 2. 2023

Video služba Prima+ odstartovala začátkem února a nyní je řada na pár dotazů k provedení a dalším záměrům. Streamovací služba navíc jako první přichází s tzv. hybridní nabídkou předplatného kombinující jisté množství reklamy a levnější předplatné.

KOALICE VOD VYDÁVÁ PROHLÁŠENÍ O PIRÁTSTVÍ
13. 2. 2023

The European VOD Coalition has issued a statement on the recently announced EU Commission Recommendation on Piracy of Live Content and ahead of its publication. In the statement, it lists the following points: 1. Fighting piracy should be an important policy priority for Europe. Piracy harms every part of the European economy and hampers the ... Pokračovat ve čtení

STUDIE USA: PIRÁTSTVÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU JE NA VZESTUPU
13. 2. 2023

Filmové a televizní pirátství se v roce 2022 ve srovnání s předcházejícím rokem zvýšilo, tvrdí výzkumná společnost MUSO.

MÉDIA HLEDAJÍ CESTU V DOBĚ BEZ COOKIES: CASHBACK I DATA PRVNÍ STRANY
7. 2. 2023

Prodej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepšit kvalitu reklamního prostoru a vytěžit z něj co nejvíce. Mluvilo se o tom na setkání společnosti SAS.

PRVNÍ LETOŠNÍ MĚSÍC PŘÁL ZPRAVODAJSKÝM STANICÍM, NAVÝŠILY MEZIROČNĚ SVÉ PODÍLY
6. 2. 2023

První letošní měsíc přál zpravodajským stanicím. ČT24 i CNN Prima News navýšily meziročně své podíly nejvíce ze všech tuzemských stanic.

DEFINICE POLITICKÉ REKLAMY JE STÁLE VELMI ŠIROKÁ, IMCO ZAHAJUJE TRIALOG – PŘIJATÉ ZMĚNY ZAHRNUJÍ ROZLIŠOVÁNÍ MEZI REDAKČNÍCH OBSAHEM A REKLAMOU
6. 2. 2023

Dne 2. února vyjádřili poslanci Evropského parlamentu podporu vyjednávací pozici navržené vedoucím výborem IMCO (Výbor pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů), a udělili tak zpravodaji mandát k zahájení trialogu. I přes pozměňovací návrh má text pro média důležité nedostatky.

STUDIE NĚMECKO: TELEVIZNÍ PIRÁTSTVÍ ZPŮSOBUJE ROČNÍ EKONOMICKÉ ZTRÁTY VE VÝŠI 1,8 MILIARDY EUR
25. 1. 2023

Podle nové studie společnosti Goldmedia se v Německu v posledních letech zvýšilo sledování nelegálního živého obsahu v televizi.

EVROPSKÉ ORGÁNY PRO OCHRANU ÚDAJŮ SE ZAMÝŠLEJÍ NAD PRAXÍ BANNERŮ COOKIES
23. 1. 2023

V kontextu činnosti Evropského sboru pro ochranu osobních údajů (EDPB) představily vnitrostátní úřady pro ochranu osobních údajů (DPA) svá stanoviska k nakládání s cookie bannery.

EVROPSKÝ PARLAMENT DOSÁHL POKROKU VE ZPRÁVĚ O PROVÁDĚNÍ SMĚRNICE O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (AVMS)
20. 1. 2023

AVMSD: CULT bude hlasovat o svých pozměňovacích návrzích k implementation reportu Evropského Parlamentu ne dřív, než během března.

NOVELA AUTORSKÉHO ZÁKONA
16. 1. 2023

Dne 21. prosince 2022 byla ve Sbírce zákonů publikována novela zákona č. 121/2000 Sb., tzv. „Autorský zákon“. Novela implementuje směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/789.

NA ODHAD VÝSLEDKŮ VSADÍ PRIMA I LETOS, POZVÁNÍ PRO BABIŠE PLATÍ
11. 1. 2023

CNN Prima News chce také v letošních prezidentských volbách využít predikce výsledků voleb před jejich definitivním sečtením. Šéfredaktor Pavel Štrunc to považuje za faktor, který vysílání zatraktivňuje a odlišuje od konkurence.

POSLANCI PROJEDNAJÍ REGULACI REKLAMY NA NIKOTINOVÉ SÁČKY
10. 1. 2023

V Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky je k projednání navržena novela zákona o regulaci reklamy (zákon č. 40/1995 Sb., v platném znění), která má regulovat reklamu na nikotinové sáčky.

TELEVIZE LONI DORUČILY TÉMĚŘ STEJNÝ OBJEM REKLAMNÍCH GRP
9. 1. 2023

Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP jako o rok dříve. Nejvíce GRP loni doručily stanice Nova a Prima.

NOVELA AUTORSKÉHO ZÁKONA UKLÁDÁ ÚLOŽIŠTÍM POVINNOST „NOTICE & STAY DOWN
6. 1. 2023

Novela autorského zákona zavádí princip „notice & stay down“ pro poskytovatele služeb pro sdílení obsahu online.

NOVÉ ZÁSADY PRO TV REKLAMY. JAKÉ ZMĚNY PŘINESOU?
28. 12. 2022

Aktuální směrnice Evropské unie o audiovizuálních mediálních službách významně upravuje zákonné limity pro klasickou reklamu na komerčních stanicích. Jak se novinka projeví ve vysílání a v analýzách?

KVŮLI PIRÁTSTVÍ PŘICHÁZEJÍ PLACENÉ TELEVIZE O MILIARDY EUR ROČNĚ
21. 12. 2022

Evropská populace využívající nelegální IPTV se zvyšuje, audiovizuální sektor kvůli tomu přichází o miliardy eur ročně, ukazuje nová zpráva.

VOYO MĚNÍ CELOU CME, ŘÍKÁ NOVÝ ŠÉF TELEVIZE NOVA DANIEL GRUNT
15. 12. 2022

Generálním ředitelem TV Nova bude od ledna Daniel Grunt. Přinášíme rozhovor, který poskytl pro tištěné vydání magazínu Lupa 3.0.

CME A TV NOVA OZNAMUJÍ ORGANIZAČNÍ ZMĚNY PRO PODPORU RŮSTU A DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE
14. 12. 2022

Vedení CME a TV Nova oznamují významné změny v organizační struktuře obou společností. Tyto změny mají ještě více podpořit nejen rychlý růst celé skupiny, ale také její digitální transformaci.

V LISTOPADU V 15+ VEDE SLEDOVANOST ČT, POZICE DRŽÍ NOVA I PRIMA
5. 12. 2022

V celodenní sledovanosti v divácké skupině starší 15 let zůstávají pozice skupin Prima a Nova v této divácké skupině vyrovnané, ukazují oficiální data ATO-Nielsen Admosphere.

BEZKONKURENČNÍ PARAMETRY TELEVIZNÍ REKLAMY: VYVOLÁVÁ NEJVĚTŠÍ POZORNOST, MÁ NEJLEPŠÍ ZAPAMATOVATELNOST I ÚČINEK
1. 12. 2022

Konference ScreenVoice TALKS, kterou u příležitosti Světového dne TV uspořádala AKTV, se zaměřila na téma pozornosti. Byl představen výzkum Track the Success porovnávající účinnost reklamy v prostředí televize, BVOD a na YouTube a Facebooku.

TELEVIZE NA CELÉM SVĚTĚ OSLAVUJE SÍLU POZORNOSTI
20. 11. 2022

Televizní společnosti po celém světě oslavily 21. listopadu Světový den TVca připoměly, jakou má televize moc upoutat pozornost. V rámci každoroční iniciativy OSN se po celém světě vysílal třicetisekundový spot.