Nejčtenější témata:
vše TV Nova TV Prima COPYRIGHT PIRÁTSTVÍ POSTIHY PIRÁTŮ sledovanost velká mediální novelaFilmové a televizní pirátství se v roce 2022 ve srovnání s předcházejícím rokem zvýšilo, tvrdí výzkumná společnost MUSO.
Čeští diváci strávili loni před obrazovkou každý den v průměru 3 hodiny a 25 minut. Bylo to téměř stejně jako před nástupem pandemie covid-19.
Protipirátská koalice Alliance for Creativity and Entertainment (ACE) tvrdí, že uzavřela Extreme-down, což je podle jejích slov druhá nejoblíbenější stránka pro nezákonné streamování a přímé stahování obsahu ve Francii.
Video služba Prima+ odstartovala začátkem února a nyní je řada na pár dotazů k provedení a dalším záměrům. Streamovací služba navíc jako první přichází s tzv. hybridní nabídkou předplatného kombinující jisté množství reklamy a levnější předplatné.
The European VOD Coalition has issued a statement on the recently announced EU Commission Recommendation on Piracy of Live Content and ahead of its publication. In the statement, it lists the following points: 1. Fighting piracy should be an important policy priority for Europe. Piracy harms every part of the European economy and hampers the ... Pokračovat ve čtení
Filmové a televizní pirátství se v roce 2022 ve srovnání s předcházejícím rokem zvýšilo, tvrdí výzkumná společnost MUSO.
Prodej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepšit kvalitu reklamního prostoru a vytěžit z něj co nejvíce. Mluvilo se o tom na setkání společnosti SAS.
První letošní měsíc přál zpravodajským stanicím. ČT24 i CNN Prima News navýšily meziročně své podíly nejvíce ze všech tuzemských stanic.
Dne 2. února vyjádřili poslanci Evropského parlamentu podporu vyjednávací pozici navržené vedoucím výborem IMCO (Výbor pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů), a udělili tak zpravodaji mandát k zahájení trialogu. I přes pozměňovací návrh má text pro média důležité nedostatky.
Podle nové studie společnosti Goldmedia se v Německu v posledních letech zvýšilo sledování nelegálního živého obsahu v televizi.
V kontextu činnosti Evropského sboru pro ochranu osobních údajů (EDPB) představily vnitrostátní úřady pro ochranu osobních údajů (DPA) svá stanoviska k nakládání s cookie bannery.
AVMSD: CULT bude hlasovat o svých pozměňovacích návrzích k implementation reportu Evropského Parlamentu ne dřív, než během března.
Dne 21. prosince 2022 byla ve Sbírce zákonů publikována novela zákona č. 121/2000 Sb., tzv. „Autorský zákon“. Novela implementuje směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/789.
CNN Prima News chce také v letošních prezidentských volbách využít predikce výsledků voleb před jejich definitivním sečtením. Šéfredaktor Pavel Štrunc to považuje za faktor, který vysílání zatraktivňuje a odlišuje od konkurence.
V Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky je k projednání navržena novela zákona o regulaci reklamy (zákon č. 40/1995 Sb., v platném znění), která má regulovat reklamu na nikotinové sáčky.
Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP jako o rok dříve. Nejvíce GRP loni doručily stanice Nova a Prima.
Novela autorského zákona zavádí princip „notice & stay down“ pro poskytovatele služeb pro sdílení obsahu online.
Aktuální směrnice Evropské unie o audiovizuálních mediálních službách významně upravuje zákonné limity pro klasickou reklamu na komerčních stanicích. Jak se novinka projeví ve vysílání a v analýzách?
Evropská populace využívající nelegální IPTV se zvyšuje, audiovizuální sektor kvůli tomu přichází o miliardy eur ročně, ukazuje nová zpráva.
Generálním ředitelem TV Nova bude od ledna Daniel Grunt. Přinášíme rozhovor, který poskytl pro tištěné vydání magazínu Lupa 3.0.
Vedení CME a TV Nova oznamují významné změny v organizační struktuře obou společností. Tyto změny mají ještě více podpořit nejen rychlý růst celé skupiny, ale také její digitální transformaci.
V celodenní sledovanosti v divácké skupině starší 15 let zůstávají pozice skupin Prima a Nova v této divácké skupině vyrovnané, ukazují oficiální data ATO-Nielsen Admosphere.
Konference ScreenVoice TALKS, kterou u příležitosti Světového dne TV uspořádala AKTV, se zaměřila na téma pozornosti. Byl představen výzkum Track the Success porovnávající účinnost reklamy v prostředí televize, BVOD a na YouTube a Facebooku.
Televizní společnosti po celém světě oslavily 21. listopadu Světový den TVca připoměly, jakou má televize moc upoutat pozornost. V rámci každoroční iniciativy OSN se po celém světě vysílal třicetisekundový spot.