Nejčtenější témata:
vše TV Nova TV Prima COPYRIGHT PIRÁTSTVÍ POSTIHY PIRÁTŮ sledovanost velká mediální novelaAsociace HbbTV oznamuje nominace v soutěži o ceny HbbTV Awards 2022. HbbTV Awards oslavují vynikající výsledky komunity HbbTV.
Vstupenky na listopadové jubilejní Sympozium a ceny HbbTV jsou k dostání za zvýhodněnou cenu "early bird" do 7.10.2022
Zástupci APA, ASAF, TV Nova a FTV Prima podepsali Memorandum o dalším společném postupu v návaznosti na implementaci evropské směrnice o audiovizuálních službách.
Lineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konferenci Innovation Day.
Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj reklamních investic v médiích je oproti loňsku vyšší o 12 procent.
Společnost TVBEurope hovořila s řadou dodavatelů. Zjišťovala, jak se připravují na růst cen a jaký bude podle nich jeho celkový dopad na mediální odvětví a vysílatele.
Televizní reklama existuje od konce 40. let minulého století a stále je jedním z nejefektivnějších způsobů budování značky. Přečtěte si, proč je TV reklama tak úspěšná a proč má smysl do ní i v dnešní době investovat.
Media Club je podle výsledků za první měsíc spokojený se zavedením omezení pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV operátorů. Podle komerčního ředitele skupiny Prima Vladimíra Pořízka se vrátily asi dvě třetiny reklamních GRPs.
Asociace HbbTV s potěšením oznamuje, že byla jmenována porota soutěže o ceny HbbTV 2022.
Nové pořady v podzimním programu hlavního kanálu TV Prima by měly přispět k dalšímu zvýšení podílu sledovanosti skupiny Prima na televizním trhu, věří generální ředitel Marek Singer.
Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %.
Výdaje na reklamu po celém světě v roce 2022 vzrostou o 8,3 %, ale v roce 2023 výrazně zpomalí. Tento odhad přináší ve své nové zprávě odborné sdružení WARC.
Rozhovor s Janem Vlčkem nejen o tom, že investice, které televizní skupina vložila do přípravy programu, by měly přinést své ovoce nejen letos na podzim, ale především v příštím roce.
Dopouští se uživatel, který si autorské dílo stáhne z nelegálního zdroje, protizákonného jednání a pokud ano, může být nelegální stahování postihnutelné předpisy trestního práva?
Rozhovor nejen o tom, jak reagovat na frustraci z přemíry negativních událostí podle ředitele zpravodajství TV Nova Kamila Housky.
Generální ředitel mediální skupiny CME Didier Stoessel se potýká s řadou výzev: konkurencí na trhu, ekonomickým zpomalením či setrvalým poklesem sledovanosti lineárního vysílání. Jak se s nimi chce vypořádat?
Asociace HbbTV otevírá přihlašování do soutěže o letošní ceny HbbTV. Letošní ocenění budou udělena v šesti kategoriích, doplněných o jednu cenu poroty.
Před rokem se do CME vrátil jako šéf digitálních aktivit Daniel Grunt. Dostal za úkol, ať do pěti let zajistí milion předplatitelů pro Voyo. Jak se to daří?
Meziroční růst reklamních investic do médií pokračoval i v květnu, byl ale nižší než v předcházejícím měsíci.
Asociace HbbTV, která v listopadu pořádá v Praze Sympozium HbbTV, společně s českou Asociací komerčních televizí (AKTV), zve manažery a odborníky v oboru, aby se do programu konference zapojili a oslovili špičkové publikum jako řečníci.
Monitorované reklamní investice v médiích v dubnu meziročně vyrostly téměř o čtvrtinu. Za první čtyři měsíce 2022 jsou pak vyšší o 15 procent, ukazuje monitoring Nielsen Admosphere.
Asociace komerčních televizí má za sebou prvních pět let úspěšného fungování. Při svém zrodu si vytyčila dva hlavní cíle, a to osvětu v oblasti podpory televizního mediatypu a aktivní zapojení do legislativních procesů ovlivňujících televizní vysílatele.
Skupina Prima se snaží čelit očekávanému odlivu reklamních GRP v lineární TV a po omezení přetáčení reklamy ve zpětném zhlédnutí v IPTV zavede od roku 2023 pro část svého reklamního prostoru aukční prodej. A už teď avizuje růst cen.
Vysílatelé a streamovací služby po celé Evropě dnes slaví Den svobody sdělovacích prostředků. V tento slavnostní den si připomínáme, že svoboda sdělovacích prostředků, pluralita a demokracie vyžadují neustálou ostražitost a podporu.