HBBTV AWARDS 2022 OZNAMUJÍ NOMINACE V JEDNOTLIVÝCH KATEGORIÍCH SOUTĚŽE
HBBTV AWARDS 2022 OZNAMUJÍ NOMINACE V JEDNOTLIVÝCH KATEGORIÍCH SOUTĚŽE
12. 10. 2022

Asociace HbbTV oznamuje nominace v soutěži o ceny HbbTV Awards 2022. HbbTV Awards oslavují vynikající výsledky komunity HbbTV.

SYMPOZIUM HBBTV 2022 SE ZAMĚŘÍ NA CÍLENOU REKLAMU, DVB-I A NOVÉ SLUŽBY HBBTV
29. 9. 2022

Vstupenky na listopadové jubilejní Sympozium a ceny HbbTV jsou k dostání za zvýhodněnou cenu "early bird" do 7.10.2022

APA, ASAF, TELEVIZE NOVA A PRIMA UZAVŘELY MEMORANDUM
23. 9. 2022

Zástupci APA, ASAF, TV Nova a FTV Prima podepsali Memorandum o dalším společném postupu v návaznosti na implementaci evropské směrnice o audiovizuálních službách.

LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ
22. 9. 2022

Lineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konferenci Innovation Day.

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZA OSM MĚSÍCŮ DRŽÍ DVOUCIFERNÝ RŮST
20. 9. 2022

Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj reklamních investic v médiích je oproti loňsku vyšší o 12 procent.

CO BUDE ZNAMENAT RŮST CEN ENERGIÍ PRO VYSÍLATELE?
19. 9. 2022

Společnost TVBEurope hovořila s řadou dodavatelů. Zjišťovala, jak se připravují na růst cen a jaký bude podle nich jeho celkový dopad na mediální odvětví a vysílatele.

PROČ JE REKLAMA V TELEVIZI STÁLE NEJLEPŠÍ ZPŮSOB BUDOVÁNÍ ZNAČKY
19. 9. 2022

Televizní reklama existuje od konce 40. let minulého století a stále je jedním z nejefektivnějších způsobů budování značky. Přečtěte si, proč je TV reklama tak úspěšná a proč má smysl do ní i v dnešní době investovat.

OMEZENÍ PRO PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY VRÁTILO DVĚ TŘETINY GRPS
13. 9. 2022

Media Club je podle výsledků za první měsíc spokojený se zavedením omezení pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV operátorů. Podle komerčního ředitele skupiny Prima Vladimíra Pořízka se vrátily asi dvě třetiny reklamních GRPs.

ASOCIACE HBBTV PŘEDSTAVUJE POROTU SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2022
31. 8. 2022

Asociace HbbTV s potěšením oznamuje, že byla jmenována porota soutěže o ceny HbbTV 2022.

PRIMA CHCE PODZIMNÍM SCHÉMATEM ZVÝŠIT PODÍL NA TRHU
29. 8. 2022

Nové pořady v podzimním programu hlavního kanálu TV Prima by měly přispět k dalšímu zvýšení podílu sledovanosti skupiny Prima na televizním trhu, věří generální ředitel Marek Singer.

HRUBÉ INVESTICE DO REKLAMY ZA SEDM MĚSÍCŮ ROSTLY O 13 %
26. 8. 2022

Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %.

WARC PŘEDPOVÍDÁ ZPOMALENÍ REKLAMNÍCH INVESTIC V ROCE 2023
25. 8. 2022

Výdaje na reklamu po celém světě v roce 2022 vzrostou o 8,3 %, ale v roce 2023 výrazně zpomalí. Tento odhad přináší ve své nové zprávě odborné sdružení WARC.

NOVÝ OBSAH NA TV NOVA BUDE GRADOVAT V ROCE 2023
22. 8. 2022

Rozhovor s Janem Vlčkem nejen o tom, že investice, které televizní skupina vložila do přípravy programu, by měly přinést své ovoce nejen letos na podzim, ale především v příštím roce.

NELEGÁLNÍ STAHOVÁNÍ AUTORSKÝCH DĚL Z POHLEDU TRESTNÍHO PRÁVA
12. 8. 2022

Dopouští se uživatel, který si autorské dílo stáhne z nelegálního zdroje, protizákonného jednání a pokud ano, může být nelegální stahování postihnutelné předpisy trestního práva?

LIDÉ OD ZPRAVODAJSTVÍ CÍLENĚ UTÍKALI, NA PODZIM SE ALE VRÁTÍ
1. 8. 2022

Rozhovor nejen o tom, jak reagovat na frustraci z přemíry negativních událostí podle ředitele zpravodajství TV Nova Kamila Housky.

„BUĎ DOKÁŽETE LIDI ROZPLAKAT A ROZESMÁT, NEBO V TELEVIZNÍM BYZNYSU NEUSPĚJETE,“ ŘÍKÁ ŠÉF CME DIDIER STOESSEL
30. 7. 2022

Generální ředitel mediální skupiny CME Didier Stoessel se potýká s řadou výzev: konkurencí na trhu, ekonomickým zpomalením či setrvalým poklesem sledovanosti lineárního vysílání. Jak se s nimi chce vypořádat?

ASOCIACE HBBTV OTEVÍRÁ PŘIHLAŠOVÁNÍ DO SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2022
7. 7. 2022

Asociace HbbTV otevírá přihlašování do soutěže o letošní ceny HbbTV. Letošní ocenění budou udělena v šesti kategoriích, doplněných o jednu cenu poroty.

VOYU SE DAŘÍ ZÁSADNĚ LÍP, NEŽ JSME PLÁNOVALI. TAHOUNEM JE POŘÁD ORDINACE, ŘÍKÁ DANIEL GRUNT Z CME
23. 6. 2022

Před rokem se do CME vrátil jako šéf digitálních aktivit Daniel Grunt. Dostal za úkol, ať do pěti let zajistí milion předplatitelů pro Voyo. Jak se to daří?

MEDIÁLNÍ INVESTICE BYLY VYŠŠÍ I V KVĚTNU, RŮST ALE ZPOMALIL
20. 6. 2022

Meziroční růst reklamních investic do médií pokračoval i v květnu, byl ale nižší než v předcházejícím měsíci.

SYMPOZIUM A CENY HBBTV 2022 VYDÁVÁ VÝZVU PRO ŘEČNÍKY
1. 6. 2022

Asociace HbbTV, která v listopadu pořádá v Praze Sympozium HbbTV, společně s českou Asociací komerčních televizí (AKTV), zve manažery a odborníky v oboru, aby se do programu konference zapojili a oslovili špičkové publikum jako řečníci.

MONITORING: REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH LETOS RYCHLE ROSTOU
19. 5. 2022

Monitorované reklamní investice v médiích v dubnu meziročně vyrostly téměř o čtvrtinu. Za první čtyři měsíce 2022 jsou pak vyšší o 15 procent, ukazuje monitoring Nielsen Admosphere.

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ 5 LET A PŘINÁŠÍ CELOU ŘADU NOVINEK
12. 5. 2022

Asociace komerčních televizí má za sebou prvních pět let úspěšného fungování. Při svém zrodu si vytyčila dva hlavní cíle, a to osvětu v oblasti podpory televizního mediatypu a aktivní zapojení do legislativních procesů ovlivňujících televizní vysílatele.

PRIMA OD PŘÍŠTÍHO ROKU ZAČNE ČÁST PROSTORU PRODÁVAT V DRAŽBĚ
4. 5. 2022

Skupina Prima se snaží čelit očekávanému odlivu reklamních GRP v lineární TV a po omezení přetáčení reklamy ve zpětném zhlédnutí v IPTV zavede od roku 2023 pro část svého reklamního prostoru aukční prodej. A už teď avizuje růst cen.

DEN SVOBODY SDĚLOVACÍCH PROSTŘEDKŮ: JAK VYPADÁ SVOBODA PODLE EVROPSKÝCH MÉDIÍ
3. 5. 2022

Vysílatelé a streamovací služby po celé Evropě dnes slaví Den svobody sdělovacích prostředků. V tento slavnostní den si připomínáme, že svoboda sdělovacích prostředků, pluralita a demokracie vyžadují neustálou ostražitost a podporu.