ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ PARTNEREM EFFIE STAGE KONFERENCE FORUM MEDIA
Letošní ročník konference Forum Media, největší tuzemské odborné akce zaměřená na média, marketing a komunikaci, proběhne 9. listopadu 2023 v pražském O2 Universu. Tuto jedinečnou událost, která přináší inspiraci, informace a interakci, pořádá Marketing & Media ve spolupráci s asociacemi AKA a APRA. Asociace komerčních televizí se v tomto ročníku stala partnerem Effie Stage, kde vystoupí čtyři řečníci z členských společností AKTV.
Asociace komerčních televizí se stala partnerem Effie Stage na letošním ročníku konference Forum Media, jedné z nejvýznamnějších marketingových událostí, na které se setkávají největší odborníci na marketing a komunikaci z celého světa.
„Z partnerství s takovou výjimečnou oborovou akcí, jakou je Forum Media, máme velkou radost. Účastníkům chceme přinést inspiraci z televizního světa, který pro reklamní zadavatele bezpochyby stále přináší ty nejlepší výsledky,“
říká Klára Brachtlová, prezidentka Asociace komerčních televizí.
„Effie je synonymem pro efektivitu marketingové komunikace. Efektivní komunikace musí mít špičkovou kvalitu. Je proto logické, že se Effie spojuje s partnery, kteří na komunikačním trhu nabízejí nejkvalitnější obsah, respektive služby. A komerční vysílatelé mezi takové jistě patří,“
dodává k partnerství Ondřej Novák, výkonný ředitel Asociace mediálních agentur.
Za AKTV vystoupí na konferenci jako řečníci čtyři odborníci z členských společností AKTV, kteří účastníky v rámci svých přednášek na Effie Stage seznámí s nejnovějšími trendy a odhalí, proč je v marketingovém mixu televize jedním z nejefektivnějších reklamních nástrojů.
Martin Vogt, Senior Research Consultant v oddělení Brand and Media Experience ve společnosti Eye Square, představí historicky první výzkum realizovaný pro AKTV, exkluzivní českou edici studie Track the Success, která srovnává účinnost stejných reklam zobrazovaných v různých mediálních kanálech, konkrétně v televizi, BVOD, na YouTube a na Facebooku. Studie realizovaná v českém prostředí, se zaměřila na zjištění, jak diváci a uživatelé vnímají mediální obsah, a na analýzu vlivu, který má na dopad reklamy konkrétní situace při jejím vnímání, navazuje na obdobný projekt realizovaný v roce 2021 v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Závěr studie je jednoznačný: televize ve všech sledovaných zemích vykazuje nejlepší výsledky v několika zásadních parametrech – vyvolává největší zájem, pozornost, zapamatovatelnost i porozumění reklamnímu sdělení.
„Televize těží z celé řady výhod najednou. Nabízí velkou obrazovku jako ten nejúčinnější reklamní prostor, důvěryhodné prostředí a kvalitní obsah jako přenosové médium, a v neposlední řadě také nejvyšší vizuální pozornost. Tento vzorec je platný napříč všemi zeměmi, kde jsme výzkum realizovali,“
komentoval výsledky výzkumu Marvin Vogt. S podrobnými výsledky studie seznámí účastníky letošní konference Forum Media 9. listopadu v 15:00 v sále D8.
Řečnickou štafetu převezme v 15:20 Jakub Strýček, marketingový ředitel Skupiny Nova, který představí téma Televize jako aktivní nástroj pro rychlé budování značky a snížení investic do výkonnostního marketingu.
„Marketingové investice směřují v dnešním digitálním světě čím dál častěji k různým online platformám, ale televize i nadále zůstává tím stěžejním mediálním kanálem. Proč? Televize nejenže nabízí široký zásah a hlubokou emocionální angažovanost, ale také se stává klíčovým hráčem v kombinaci rychlého budování značky a optimalizaci investic do výkonnostního marketingu. Performance marketing je jako čekání se sítí na hejno ryb. A my vám ukážeme, jak tento reaktivní přístup při čekání na aktivitu zákazníka obrátit – a být aktivním naháněčem, kdy televize zavede rybičky přímo do vaší sítě. Podíváme se také na synergie televizního a online světa, které vedou ke snížení nákladů na získání zákazníka a zároveň zvyšují povědomí o značce,“
představuje své téma Jakub Strýček, který má ve skupině Nova na starosti nejen oddělení marketingu, PR, komunikace, výzkumu a mediálního plánování, ale i oddělení kreativy, tedy realizaci projektů vizuální podoby nových televizních pořadů, self promotion a image kampaní.
Štěpán Wolde, generální ředitel Stanice O (Óčko), Media One, se ve své přednášce Ještě není po všem (dokud není po všem), která bude na pořadu od 15:40, rozhovoří o souboji moderních technologií a klasických médií. Štěpán Wolde se v oblasti médií pohybuje od už roku 1997. Ve společnostech IP Praha/ARBOmedia se věnoval marketingu a prodeji reklamního prostoru televizí, rádií a tisku. V roce 2006 založil společnost Media One, která se profiluje zejména ve speciálních (obchodních) operacích na televizních obrazovkách. V roce 2008 řídil vstup společnosti Atmedia na český trh a v roce 2012 se postavil do čela hudební televize ÓČKO.
Zastoupení odborníků z AKTV uzavře v 16:00 Josef Beneš, ředitel VOD služeb ve společnosti FTV PRIMA, tématem Od tradičního ke zcela novému: Vývoj prima+ v novém digitálním věku. Posluchači se během přednášky dozví, jak funguje nová prima+ s unikátní komerční propozicí, která kombinuje tři úrovně předplatného. Dále se seznámí s vývojem sledovanosti a klíčových trendů, funkcemi a rolí lokálního exkluzivního obsahu, žánrovými preferencemi a hlavními atributy nové služby prima+. Josef Beneš, který je v oblasti médií profesionálem s více než desetiletou praxí a pod jehož jeho vedením TV Prima letos úspěšně uvedla novou hybridní VOD službu pod značkou prima+, se vyjádří i k tomu, co dnes tvoří market standard z pohledu kvality produktu a personalizovaná komunikace napříč zákaznickými segmenty.
Detailní program konference je k dispozici na stránkách konference: forummedia.cz/program.